09-06-28


Idag har det varit riktigt varmt. Över 30 grader och nästan ingen vind.
Jag och pappa började med att vara i trädgården, pappa kastade ut sand på gräsmattan och jag och mamma vattnade där vi sått nytt gräs. Det är ju nästan hela tomten känns det som ibland.



När det var klart åkte vi ut en stund. Var hos mormor och morfar på lite fika. Pappa köpte en vattenspridare med så att jag ska slippa står där och vattna hela tiden.
Det inhandlades även nya skor till mig som mamma hoppas att jag ska kunna ta på mig själv, men jag får väl se vad jag vill...



En ny pool till mig att ha på altanen blev det med. Det var verkligen skönt att bada där på em när det var så varmt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0