09-03-07


Dagen började inte så kul mamma och pappa stod bara i köket och grejade
med nåt. Men det visade sig sen att det var jätte goda smörgåstårtor till mitt
kalas så jag ska väl inte klaga.



Så kom farmor och farfar också det är ju alltid kul. Jag, pappa och farfar var
ute och gick en lång promenad med Bellman medans mamma och farmor
var på stan.

På em kom hela släkten hit med paket  Det gillar man ju. Jag har fått en
massa fina paket. Ni ska få se lite längre fram. Ni kan ju tänka er pappas
min när jag plockar upp mitt paket av mina mina kusiner och deras föräldrar.
Lars hade köpt en morgonrock från SCANIA

Av mormor och morfar fick jag en cykel. Den testade jag så fort pappa hade
skruvat ihop den.



Så nu får ni se upp där ute när jag ska ut och cykla. Det går som hejsan
här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0