09-02-28



Ytterligare en härlig dag i sol och snö. Nu gäller det att ta vara
på varje minut och  njuta lite extra och det gjorde vi. Mamma
njöt i backen och jag och pappa hade lite egen tid.



Vi passade på att tanka bilen inför morgondagens resa och då kunde ju
jag känna på hur gott det är att sova i bilen. Det var ju ett tag sen nu

Sen får man ju passa på att åka lite med mamma när hon står på skidor.



Så nu var det skönt att komma in och äta lite lunch. Det är så gott när
man varit ute så mycket.

Sen var det pappas tur att åka skidor på em. Då passade jag på att
ta en extra tupplur i vagnen när vi promenerade. Det knarrar så gott
i all denna snön.

Sen var det ju till att åka med pappas skidor till skiduthyrningen när
han var klar.



Så nu vet jag att nästa år ska jag ha egna skidor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0