09-03-03



Idag har det varit en riktigt regnig dag. Ösregn och bara
2 grader, inget vidare om ni frågar mig.

Så idag var det lugnt på fm. Innan vi hämtade upp Maja
med hennes mamma och åkte in till stan för att fika med
Ante och hans mamma. Jag blir ju alltid väldigt glad när
jag får träffa mina kompisar men det är ju synd att jag inte
kan leka med dem. Men krama dem kan man ju i allafall göra.

På em var jag hos mormor och morfar medans mamma
och pappa var och handlade. Det är ju  skönt att slippa åka
med då.

Nu sitter jag och pappa här i fåtöljen och läser om Maskiner
och Arbetsfordon. En av mina favorit böcker. Men det klart
jag gillar ju allt som har med maskiner och lasbilar att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0