09-03-05



Idag har det varit ytterligare en en blåsig dag. Brrr

Jag och mamma var och handlade lite på fm. Jag busade med
mamma genom hela butiken.  Hon var dock inte alls lika road
av detta men jag hade kul i alla fall. Det är ju det som är huvudsaken.

Sen sov jag en stund och när jag vaknade var vi hos mormor och
morfar. Det var ju gott då vet man ju att det blir lite fika och så kan
ju morfar läsa "Bing" för mig.

På em blev jag lite trött så jag somnade igen och sov drygt en timma
tills mamma väckte mig, precis så att vi hann till fönstret för att kunna
se när pappa kom.

Sen fick jag vara hos mina kusiner. Jag hade så roligt, Alltid kul att leka
med dem.  Mamma och pappa skulle träffa Lars-Olof.
Därefter var det snabbt hem för då kom Thérèse och Ann-Kristin hit
och satt och pratade resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0