09-03-10




Så här såg det ut för två år sen!

 

     
Klickbara bilder.

Det händer ju en hel del....

Idag väckte mamma och pappa mig vid sjutiden när pappa skulle gå till jobbet.
Men jag var så himla trött.



Men det gick ju över när jag fick paket.

    
Klickbara bilder.

Mormor och morfar var här och fikade så kom en kompis till mormor
förbi med Ingela hette hon med. Ingen jag kände men hon sa att
jag var lik min mamma.

När de hade gått kom mina polare. Maja och Ante.


Martin, Ante och Maja

    


Jag visade upp min fina hatt jag fick idag. Gillar den verkligen.

När alla hade gått passade jag och mamma på att ta en promenad
i det underbara vädret. Vi gick och mötte pappa. Då blev ju han glad
och förvånad när jag kom gående där på trotoaren.



Sen blev det pannkakor till middag och tårta på kvällen. Så nu sover jag
gott i alla fall.

    

Ett speciellt tack till Fam Holmgren i Stockholm och
Agneta som har skickat paket.

     

Kommentarer
Postat av: Annie

Grattis din sötunge (L)

2009-03-11 @ 21:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0