09-03-15



Idag har det varit en underbar söndag.
Jag började med att måla med mina nya pennor som jag
fick av min farmor och farfar till födelsedagen. Det var riktigt
roligt tycker jag. Bara mamma som blev lite sur när det som
kom på duken inte gick bort i tvätten. Bara att köpa nytt!
Men bra blev det ju i alla fall. Kanske skulle bli konstnär?



Vi passade även på att ta en promenad runt Eriksberg i solen. Här sitter
pappa och jag i solen och tittar på alla stora båtar som ligger i hamnen.
Det var riktigt skönt när man kommer i lä.



När vi kom hem kom mormor och morfar förbi och fikade, jag gick och
la mig och sov i 2,5 timmar. Så skönt när man har varit ute och fått en
massa frisk luft. Sen var det ilfart till mormor. Mamma och pappa skulle
på nån bröllops mässa. Tur man slapp åka med på det.
Men det var ju kul när de hade såpbubblor med sig hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0