09-03-20



Idag fredag har jag och mamma varit ute och handlat lite med
mormor och morfar. Sen fick jag vara hos mormor medans
mamma åkte och satte på sommardäcken på bilen. Det hade
tydligen blivit en bula och det var inte bra sa mamma. Men det
var ju bra för då fick ju jag med mormor ut till lekplatsen.
Efter lite fika åkte vi hemåt och hämtade pappa och sen vidare
ner mot Halmstad. Mamma trodde att jag skulle sova hela vägen,
efter som jag inte hade sovit nåt men där hade hon fel... När bilen
stannade utanför IKEA i kållered vaknade ju jag och sen var jag
vaken hela vägen.
Men jag hade ju vilat i alla fall så jag var pigg och glad när jag kom
fram. Så att jag kunde hjälpa farmor att baka kaka och laga mat.



Det var ju inte bara jag som ville smaka på den grillade kyckling. Så jag
gav Bellman lite med.

Sen skulle det ju skäras massa saker och då får man ju hjälpa farmor.



Därefter skall det städas och det var ju ett bra jobb för mig. Jag har ju
länge studerat hur man gör.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0