09-03-26



En dag hemma. Vi har varit hemma hela dagen fär att jag hade feber igår kväll. Inte så mycket feber idag ialla fall. Det är ju ganska tråkigt att var inne hela tiden. Mormor och morfar var visst här när jag tog min tvåtimmars tupplur.

Men jag missade i alla fall inte när Maja hade med sig sin mamma och mormor på besök.  Det är ju så kul med Maja


Maja

På em hämtade vi pappa, mamma skulle visst gå till stan. Så jag och pappa åkte hem igen. Men då ville jag inte gå in igen när jag äntligen hade kommit ut i solen. Så jag och pappa tog en liten promenad. Det var ju bra att jag inte går så fort nu när pappa har stukat foten. Då hade vi ju samma tempo

Kram till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0