09-03-27



Idag vaknade vi och drog upp persiennerna och vad såg man... En massa snö. Trodde ju att det skulle det skulle bli vår nu. Jag som till och med har bytt mina kängor till gummiskorna.
Jag tänkte att här gäller det att vara bestämd så jag visade mamma att jag ville gå och byta. Hon tänkte ta på mig pyjamasen igen. Men det fick jag satt stopp för. Jag visade att jag minnsan ville ha mina hängslebyxor och min randiga skjorta. Sen sprang jag till dörren och visade att jag minsann inte vill vara hemma hela dagen. Men så har ju vi inga vinterdäck på bilen längre så det var ju tur att mormor och morfar kom hit och fikade. Annars hade jag blivit galen.

Morfar och Martin läser bok

Sen kunde vi åka ut när all snön var borta på em.
Då åkte pappa med oss till IKEA och handlade lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0