09-03-28


Denna dag började vi med att baka bröd. Det blev så gott.

 

 

Mamma skulle gå på mässa för kommande tillställningar med Annica. Jag och pappa passade på att göra killsaker. Vi åkte till tippen med en massa skräp som vi hade i trädgården och garaget från våra tidigare projekt.

 

När mamma kommit hem och jag vaknat åkte vi till mormor och morfar, för att städa bilen efter som det blivit rejält skitigt under förmiddagen.

Sen åkte vi till mina kusiner, där fick vi middag och en massa gott. Sen på kvällen skulle man släcka alla ljusen, det var ju verkligen mysigt med alla stearinljus.

 

 

När vi kom hem bestämde jag mig för att jag inte ville sova i min spjälsäng, utan i bäddsoffan i stället vilket jag gjorde.

 

 

Där sov jag som en prins hela natten till kl var 08,10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0