09-03-30


Idag har jag varit på öppnaförskolan med mina kompisar igen. Tina var där och vi sjöng. Så tog hon fram ett lakan så får man lägga sig i det och gunga och då blev jag riktigt ledsen när man bara fick göra det en gång och sen la hon in det igen

Efteråt var jag hos mormor och morfar när mamma skulle hjälpa en kompis att flytta. När pappa slutade kom han så att vi kunde äta middag.

På kvällen hämtade vi mamma ända nere i Onsala. Det är ju tråkigt att de flyttade ända dit ner, nu blir det ju ännu längre att hälsa på dem. Men de hade ett jättefint hus i alla fall.

När vi kom hem ville mamma och pappa att jag skulle sova men det ville inte jag. Då är det ju bra att man kan gå upp själv. Jag bara traskar ut till dem i soffan, men till slut blev mamma arg och hotade med spjälsängen så då fick jag vända och gå in till sängen och gråta tills de kom in igen. Men somnade gjorde jag inte. Så till slut la de mig i spjälsängen i alla fall och då blev jag riktigt ledsen och arg så jag hoppade ur själv. Då kom de springande.
Sen somnade jag på soffan vid kvart i tolv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0