09-05-06



Idag har jag varit på öppna förskolan igen. Kul att träffa kompisarna.

Efter att har varit hemma och sovit en stund åkte vi till mormor och morfar.
Men när jag hade kommit in och tagit på mig arbetskläderna skulle morfar fika... Man blir ju LEDSEN, så där fick jag stå och hänga i handtaget på den låtsta dörren och gråta. Men till slut gick vi ut till garaget. Då bryr man ju sig inte om att mamma åker iväg. Mest skönt att slippa hänga med när man hörde att de hade varit på banken. Phuu

På kvällen var jag och mamma hos Carita medans pappa och Lars var på innebandyn. Jag kollade när Dan grejade med lastbilen och sen fick jag hjälpa Carita att byta knoppar på badrumsskåpen. Det var det vi hann med innan alla andra kom tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0