09-05-09



Idag har jag varit med pappa ute i trädgården. Det är ju alltid lika kul. Idag var det till att gräva och det är ju jag bra på.

Sen var det till att gå till kyrkan och titta när Niklas gifte sig med Ida-Maja.



Det var ju så där kul att sitta där i bänken men som tur var satt ju Wilma mormor och morfar där med.



Mormor, morfar och Wilma följde sen med hem på fika. Det var ju bra för jag gillar verkligen att leka med Wilma.
 


När de skulle åka sa mormor.
- Du kanske ska åka med oss hem?
Det nappade jag ju på med en gång och sprang ut till dörren för att ta på mig skorna. Så vad skulle mormor göra? Det var bara att ta med mig hem så att jag och Wilma kunde fortsätta leka.
Vilket pappa tyckte var bra, då han blev ensam hemma och kunde få gjort lite saker medans mamma var och hjälpte Anki lite på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0