09-05-13



Jag har varit på öppna förskolan idag. Efter det åkte jag och mamma spårvagnen in till stan. Där promenerade vi runt och kollade i en massa affärer. Jag fick ett äpple så jag var nöjd en stund i alla fall. Sen skulle vi åka bussen hem till mormor, men vi hamnade helt fel så det blev så att morfar fick komma och hämta oss.

När vi kom hem till morfar var Wilma där det gillar ju jag. Men det kunde bli bättre...



En lastbil kom och grävde upp resterna av morfars gamla buskar. Jag och Wilma satt på trappan och tittade.



Sen när allt var borta var det ju för oss killar att ta hand om all jord som blev kvar på gräsmattan. Det skulle ju både grävas, krattas och sopas. Så det är ju tur att jag har så fina verktyg hos mormor och morfar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0