09-05-20



Dagen har börjat bra, med att jag har varit hos Tina och lekt. Idag var det lugnt och inte så många som springer runt det tycker i alla fall föräldrarna är skönt.

Efter en tupplur i bilen vaknade jag upp hemma och då kom Henrik och skulle ta bort vår stora jordhög i trädgården. Det vill man ju inte missa. Mycket närmare än så här kunde jag inte komma.



Det var mycket vi hade för det blev ett fullt lass.



Men det blev ju lite mycket när det sen kom en lastbil till på andra sidan huset. Men jag känner ju Henrik och vet att han är snäll så det är lika bra att stanna här så kan mamma ta hand om Dennis.



Sen åker dem båda två samtidigt. Tycker det är dålig logistik att ha dem här samtidigt. Inte konstigt att man blir ledsen när de åker iväg samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0