09-05-21



Idag väckte jag mamma vid halv sju. Hon var inte så glad för det men jag gillar ju att komma upp och mysa i soffan och titta på TV



Sen kunde jag och pappa vara ute i trädgården och börja att återställa gången efter dräneringen. Allt medans mamma var och handlade. Mormor och morfar kom också hit och hjälpte till. Det var ju bra för annars hade ju jag haft så mycket att göra.
Då var det ju bra att mormor hämtade mina verktyg som jag har hos de.



Man behöver ju både gräva upp gräset och sen köra bort det.



När jag blev trött passade jag på att lifta med morfar på tillbaka vägen. Det är ju alltid kul att åka med.



När det är nåt som går sönder får man ju laga det. Det är ju tur att jag såg hur pappa gjorde på den stora skottkärran så att jag vet hur man ska använda verktygen.



Sen kan man verkligen behöva lite vätske paus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0