09-05-23


Ännu en dag i trädgården, detta gillar jag verkligen. Mormor och morfar var här idag med. Men det är ju mycket som ska fixas när man ska bygga ny gång.
Alla plattor måste först tvättas med högtryckstvätten. Det blev för dagen morfars jobb.



Pappa justerade så att de kunde lägga nya plattor.



Jag var mera den som gick runt och kollade att alla jobbade. Plockade lite blommor med grannen Klara.



Sen var det dax för glasspaus i värmen. Det säger man ju inte nej till.



Sen fick jag ju hjälpa dem lite mot slutet annars kommer ju morfar aldrig hem. Så jag började med att sopa lite så att det ser lite bättre ut.



Sen ville ju jag också testa högtryckstvätten och det var kul ända tills pappa slog på den, jag gillar ju inte när det låter så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0