09-05-27



Dagen började med en promenad ner till Frälsis.
Det blåste mycket så mamma kunde gå bredvid vagen så åkte jag bredvid av vinden. Idag var det sista gången för mig hos Tina. Nästa vecka hinner inte mamma gå dit och sen är det inget mer förrän till hösten. Men tiden går ju så fort så snart är vi där hoppas jag. Men det kan ju hända att jag ser till Tina nån gång innan hösten i alla fall. Hoppas

Sen åkte vi in till stan med vagen. Det har blivit många turer in till stan nu när mamma har många saker som skall fixas. Det tycker ju jag är bra, som verkligen tycker det är kul när man får åka spårvagn.

När pappa slutat fick vi åka med mamma till sömmerskan. Idag skulle hon även pilla på mina byxor. Men det gillade jag inte. Men det gick bra till slut i alla fall. Så nu är ju jag färdig där och behöver inte åka med nån mer gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0