09-05-29



Ännu en heldag hos mormor och morfar. När vi kom dit idag hade morfar klippt gräset så då var det bara att sätta igång att sopa.
Därefter var vi på baksidan och klippte häcken. Sen skulle allt plockas upp och slängas i säckar. Då var det allt tur att jag var där och hjälpte honom. Så slapp ju morfar böja sig så många gånger.
Mormor ville ha hjälp att vattna blommorna med och vem kan vara bättre på det än jag?

När vi sen var en sväng till min morbror och moster så hittade jag en vattenslang där de inte hade stängt av vattnet Det var ju bra för då kunde ju jag spruta ner Wilma, Frida och pappa. När jag inte fick hålla på med det mera så passade jag på att tvätta deras altan med skurborste och vatten. Jag är ju en hejare på att städa.

Kommentarer
Postat av: Peter i Hälsingland

Det var några dagar sedan man fick reda på lite av vad som händer i Götet... Martin!? har du tröttnat på att Blogga?

Så jag får väll komma ner å kolla om ni sköter Er... vi ses snart...

Kram

Peter

2009-06-03 @ 19:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0