09-10-31


Idag var det härligt väder jag och pappa plockade inte utemöblerna. Det börjar ju bli lite kallt för att sitta där nu.
Sen skulle mamma iväg så vi hängde på. Vi började på Kyrkogården men då passade jag på att sova. Sen trodde de att jag skulle fortsätta att sova när vi kom till mormor. Men det klart att jag vaknade. Man kan ju missa nåt.

När vi sen kom hem passade jag och pappa på att ta en promenad i höst kylan.






På kvällen hade vi besök av Erik och Klara med sina föräldrar. Jag har tyvärr inget bildbevis, men ni kan ju vara glada att ni inte behöver se när alla mina leksaker ligger på golvet. Tänk så mycket saker jag har då.
Men det gjorde ju inget för vi hade i alla fall väldigt roligt när vi lekte med allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0