09-11-12



Idag har det varit så trist. Så säger mamma att vi ska vara hemma hela dagen. Det vill ju inte jag och gnäller lite. Men min mamma verkar ju vara lite trög. Så jag fick ta till andra sätt för att visa att jag inte ville var här. Så jag slängde undan bilen som mamma tyckte att vi kunde leka med, stängde av TV:n, stängde datorn, tog på mig en tjock tröja och mina skor. Fattar hon inte detta är det ju allvarligt. Men det gjorde hon. Jag tecknade även för henne att jag ville åka bil till morfar, så det blev det. Men när mamma sen kör en annan väg och inte den som jag hade tänkt så blir jag ju ledsen. Vilket inte slutar förrän jag ser att vi är på rätt spår igen. Men när vi väl kommer hem till mormor och morfar så är det ingen hemma.
Då blir det så här.



Så det blev till att åka hem igen och då passade jag på att slumra en stund.



Sen kom mormor och morfar hem till mig och tog en fika istället. Så det hände nåt i alla fall.




När vi satt här i fönstret och fikade fick vi besök av en ekorre i mitt fågelbo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0