09-11-20



Dagen började med att vi tog vagnen in till stan. Där träffade vi Maja och Ante. Det var ju som vanligt  roligt att träffas en stund även om det inte är det optimala att sitta i vagnen. Men jag och Ante gjorde så gott vi kunde, vi hade  boxning med våra ballonger. Men till stut blåste ballongerna bort.
På em var vi hos mormor och morfar. Wilma kom dit så jag hade nån att leka med. Vi kollade på mina favorit tåg tillsammans.



Sen kom resten av familjen Knutsson dit med så då var det jag och min morbror som kunde leka lite med våra
bilar. Vi gillar verkligen att vara här och greja. Så berättar Lars om alla bilar och vilka som har varit han favoriter.



Sen åkte alla utan jag och Frida hem för vi ville sova över här. Härligt att få lite extra tid med kusinen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0