09-11-23



Idag har Maja varit här och hälsat på. Jag gillar verkligen henne ♥. Synd bara att inte hon gillar att kramas lika mycket som jag. Men vi lekte med mitt tåg i alla fall. Jag visade henne mina pussel mm.

Sen var vi hos logopederna. Jag behövde inte hänga med mamma och pappa inte så jag och Agneta passade på att leka med alla sakerna i väntrummet stället. Bättre kan man ju inte ha det. När jag väl gick in till de andra så åt jag och Charlotte flingor direkt från bordet. De är lite konstiga på detta ställe. Men det är ju roligare saker man göra där.

På kvällen råkade jag bita i ett glas och svalde lite. Vilken fart det blev på mina föräldrar! Men jag kände inte så mycket av det. Får hoppas att det inte händer nåt på vägen nu bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0