09-10-09



Idag vaknade jag före mamma. Så jag fick påkalla hennes uppmärksamhet genom att knorra lite i trappan. Mamma sa då att jag kunde komma ner. Men det ville ju inte jag, då hade jag ju bara hamnat i hennes säng och jag ville ju gå upp. Så jag stannade kvar uppe tills jag hörde att mamma började gå upp då hämtade jag papper och pennor som jag kunde rita med.

Sen åkte vi till Maja. Där var även Eliaz idag och hälsade på. När jag kom var de i sandlådan så vi började där.
Därefter gick vi in till Maja för att äta lite mat.



Jag passar ju på att busa lite när jag hade ätit klart.



Maja pratar i tel. Undrar om det är hennnes mormor hon pratar med?



Eliaz ser ju lite mer fundersam ut.

När pappa slutar åker vi direkt hem till farmor och farfar. Det är ju alltid lika trevligt. Efter lite mat kunde jag och pappa lägga oss på golvet framför tv:n och greja med våra bilar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0