09-10-10



Hade en härlig dag med farmor och farfar. Jag och pappa var med farmor och köpte blommor. Annars var vi mest hemma men det är bra för då kan jag ju leka med alla bilar som jag har där.

När vi satte oss i bilen somnade jag bums. så vaknade jag då var vi hemma hos Anders och Karin. Där blev det fika och god kaka som Karin bakat. Men jag gick upp och spelade på pianot det gillar ju jag bättre än att sitta i köket och prata en massa.
När vi skulle åka hem visade det sig att Anders och Hans höll på att måla massa brädor i det som senare skall bli ett garage. Varför sa de inte det när de gick ut så kunde jag ju ha hjälpt dem jag är nämligen väldigt bra på att måla.

På vägen hem sen somnade jag igen, och sov hela vägen men jag vaknade bara till en snabbis när vi skulle gå in hemma, men snabbt om igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0