09-10-14



Så var det Öppnaförskolan igen. Det är skönt här på onsdagar för det är väldigt stökigt på måndagarna och idag var det bara jag och Frida. Men hon gillade inte när jag tog nåt av henne... Vad hon skrek. Tur att ni inte hörde henne för då hade ni med fått ont i öronen.

Sen var det hem för att mamma skulle städa. Som tur var kom mormor och morfar och hämtade mig så att jag slapp vara med här när det skulle fixas.
Vi åkte och tittade när Wilma skulle rida och när hon var färdig fikade vi en liten stund sen skulle Frida också rida och det vill man ju inte missa. Men jag hade ju lite svårt att sitta stilla så länge, då var det ju tur att Wilma ville gå ut med mig och leka med löven utanför en stund.

Mamma och pappa skulle hämta mig på kvällen när de hade städat klart men de kom ju aldrig så jag passade på att sova över hos mormor och morfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0