09-10-20



Idag har vi haft kul.
Allt började med att vi hämtade Ante och hans mamma. Sen åkte vi till ett ställe där även Maja och Vincent var. Där skulle man klä av sig. Detta gillade jag inte alls. Jag blev JÄTTE ledsen och inte blev det bättre när mamma tvingade in mig i duschen också. Men sen när jag hade klängt på mamma en stund så vågade jag till slut släppa mamma lite och bada. Det fanns många roliga rutschkanor och det kom vatten lite var stans. När vi hade varit där en stund gick vi till en annan bassäng. Där var det 34 grader riktigt skönt. Sen var det ju bara det tråkigaste kvar. Duschen. Men det gick ganska bra ändå jag skrek i alla fall inte.


Bad killen



Här är mina bästa badkompisar

När vi kom hem var Ante med och Maja kom också så vi kunde fortsätta att leka hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0