09-10-24



Efter att vi hade varit ute och handlat en sväng på fm så kom farmor och farfar och hälsade på.
Som vanligt blir det ju fika, och när vi hade fikat en stund så kom även mormor och morfar. Då var det tur att jag hade bakat en stor äpplekaka som jag kunde plocka fram.

Farfar och jag log mest på golvet i mitt rum och körde med tågen. Farfar hade med sig pappas gamla tågbana. Så nu fick jag bana över hela mitt golv.





Men så ville mamma och pappa åka ut en stund så vi packade in oss alla i bilen och åkte till Frölunda torg. Där har ju jag varit förut så jag passade på att sova en timma.

Men när vi kom hem igen var jag och farfar åter på golvet och körde tåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0