09-10-30



Idag var det första dagen denna veckan som pappa inte var hemma med oss på morgonen. Jag grät när vi skulle gå och pappa inte var hemma och jobbade. Jag vill ju att han ska vara här hemma.

Så för att jag skulle bli lite gladare hämtade vi upp Frida och Wilma som är lediga denna veckan. Vi åkte först hem till mormor och morfar där vi fikade Lars R var där med. Jag visade honom alla mina bilar.

Sen åkte mormor med oss till Allum för att mamma ville handla. Morfar som hade ont i ryggen fick stanna hemma.
Jag gillar ju inte det här med att gå och handla. Men det är ju kul när man kommer till butiker som har en ledhörna. Men där stannar man ju inte alls länge ju. Sen ska man åka runt hur länge som helst. Men jag slutar ju inte tjata för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0