09-09-17



Idag var jag och mamma och handlade i en affär som hade nyöppning. Men det var ju så mycket folk så när vi stod i kö för att betala mammas nya skor så gick personalen runt och bjöd på godis och det tackar man ju inte nej till. Jag charmade även tanterna som stod bakom så fick jag mera godis. Nåt kul ska man ju ha i kön.

Sen åkte vi till Maja och åt frukost. När vi hade lekt en stund och mammorna pratat en massa så åkte vi alla till Kättlilsröds 4H gård och tittade på djuren. Det fanns en del djur men mamma trodde det skulle vara mer. Men när de sen började promenera så passade jag och Maja på att sova oss igenom hela promenaden.

Därefter blev det fika hos mormor. Morfar hade tagit ner lite buskar så det blev till att hämta Pickisen och köra riset till Säve där Bob eldar upp det.

När vi kom hem ville jag inte gå med in så mamma passade på att promenera ännu mera i det fina vädret. Pappa mötte upp oss på halva vägen. När vi väl kom hem hade klockan blivit mycket så vi köpte hem Sushi till middag. Jag började med att försöka göra som pappa men det tog sån tid så till slut tog jag det med händerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0