09-09-07



Denna dagen började med att jag blev väckt redan strax före åtta. När man väl sover så väcker dem mig. Sen skulle vi till en tant som ville att jag skulle hämta saker och säga saker. Jag klarade mig bra. Det var bara mamma som blev tillsagd när hon visade att hon förstod vad jag sa. Hmm den tanten fick inte många poäng hos min mamma.

 

Efter lite frukost sa mamma att vi skulle gå ner till Tina. Jag blev så glad, men när vi kommer dit var Tina inte där. Hoppas hon snart blir frisk så att jag får träffa henne. Men det var ju i alla fall många andra barn där som jag känner så det blev ju en bra stund i alla fall.

 

Idag mätte mamma mina skor med och insåg att det var ju 1 mm tillgodo. Lite väl lite så jag fick nya fina skor. Så nu kan jag springa runt här hemma.

 

 

När jag testat dem här  hemma en stund runt, runt , runt blev man ju lite trött så jag satte mig och läste lite innan maten .

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0