09-09-09



Idag har jag varit hos Tina på frälsis. Äntligen var hon tillbaka, det var så roligt att få träffas igen.

Sen blev det en promenad till mormor, jag passade ju på att sova. Man vet ju inte hur eftermiddagen blir så det gäller ju att passa på.

Sen var vi och skulle titta när Wilma skulle rida. Detta var den hästen hon skulle rida på. Jag hade inte velat byta med henne.



Jag passade på att provsitta jag med men inte på en riktig häst förstås.



Men Wilma är ju en tuff tjej så hon var inte rädd. Hon travade till och med på denna stora hästen.



Det är ju inte så ofta som mamma behöver säga att jag skall vara tyst, men idag fick jag till och med ha nappen att ev få lite mer tyst på mig. Men jag gillar ju min kusin så då vill man ju meddela det. Men jag var ju så klart tvungen att hålla riktigt koll på vart hon var hela tiden.



Det är ju tur att Wilma hade lite hjälp när hon skulle av och på denna gigantiska häst annars hade hon nog haft svårt att komma upp. Men hon är i alla fall en stolt ryttare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0