09-09-12



Nu var det ytterligare en dag som jag blev väckt. Detta är inget som jag gillar. Idag skulle vi åka till Jönköping för att gå på Husvagnsmässan. Det fanns så många vagnar att gå in i och kolla på. Jag hittade ett par med stora badrum i, inte så små som det är i den husvagnen vi brukar vara i. Men det räcker ju mer än väl för oss. Annars var det väl inga större nyheter vad vi hittade i alla fall.

Så vi åkte till Maud och Valter där vi fick en underbar lunch. Det är ju mycket bättre om jag får välja. Där kan man springa runt och greja och till slut hittade jag en båt som jag bara älskade. Jag hade hur mycket som helst att göra där så det vara bara för de andra att stå där och kolla på mig. För jag vill ju ALDRIG gå ner från båten.

Men sen när vi ändå ska åka hem passade jag på att sova hela vägen hem. Så att man orkar vara igång en stund på kvällen med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0