09-09-25



Dagen började lite lugnt i soffan.

Sen åkte vi till Annica och Maja. Annica fyllde år så vi ville ju gärna fira henne. Hon blev jätteglad när jag hade paket och blommor med mig till henne. Paketet var kanske inte så fint inslaget för jag hade ju försökt att öppna det ett par gånger. Det är ju inte så lätt att ha ett paket och inte få öppna det!
Jag och Maja passade på att springa runt medans mammorna satt och fikade.

Därefter åkte vi hem. Mamma skulle gå ute och gå så att jag skulle kunna sova. Men det ville ju inte jag när jag såg att min granne Klara var på lekplatsen. Så jag fick mamma att vända så att jag fick leka med de andra barnen. Vi var på lekplatsen i över 2 timmar. Sen var jag TRÖTT och då får jag inte sova:( Men jag fick i alla fall med mig både mamma och pappa i badet en stund innan det blev middag.

En bättre dag kan man nog inte ha. Ett stort GRATTIS igen Annica

Kommentarer
Postat av: Annica

Tack för presenten och de fina blommorna!

Kram på er.

2009-09-28 @ 16:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0