10-04-10



Idag har det varit en härlig dag. Farmor, farfar, mormor, morfar, Lars och Carita har varit här och fikat. Jag och farfar byggde med mitt lego. Sen passade jag på att gå ut till pappa och farmor som var i trädgården och städade lite.
När de hade åkt hem kom Anders och Karin med lilla Arvid. Han var lite ledsen och det gillar ju verkligen inte jag. Man kan ju så lätt blir lite sympati ledsen.

Vi har även passat på att byta däck på bilen, då passade jag på att leka med Wilmas lastbilar det är ju nåt av det bästa jag vet.

Det har ju varit dåligt uppdaterat här nu men vi har inget internet och då blir det ju lite svårt. Men nu har vi fått låna morbror Lars så att vi i alla fall kan göra de mest nödvändiga sakerna. Jag har inte hittat kabeln som man måste ha för att lägga in bilder men det kommer inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0