10-04-18



Denna helgen har vi varit hos farmor och farfar sen i fredags. Det har varit härligt att bli lite extra uppassad. Sen sov vi över, men jag gick till mamma och pappa på natten. Farmor märkte inte ens att jag gick ner hihi. Är man bra på att smyga så är man.
Idag har jag och pappa varit ute i blåsten och planterat lite grejer som vi fick av farfar. Men först tog vi ner ett träd så att vi kom fram.



Sen var det mycket pinnar som skulle plockas upp och köras till skogen.



Så när vi väl kom in på em var vi ganska möra.
På kvällen kom Janne och Ian, de hade Erik och Klara med sig också. Det är ju alltid kul vi sprang runt och lekte för fullt. Sen somnade jag gott på kvällen vill jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0