10-04-23



Nu har jag inte varit hos momo på flera dagar så jag lyckades tjata på mamma att vi skulle åka dit. Sån tur man har att de inte hade ätit frukost ännu så att jag fick mormors bästa gröt. sen blev jag kvar hela dagen, då mamma var ute och körde och fixade med datagrejer. Så kom man och trodde att man skulle ha skön kväll men det är ju som det brukar i den här familjen. De ringde så att vi kunde hämta vårt nya soffbord och det vill man ju inte vänta på till nån gång i nästa vecka så det var bara att slänga sig i bilen och hämta det innan de stängde.
Men det blev fint när man fick ihop det. Nu börjar det ju snart likna nåt här.
Janne var även här och hämtade vår gamla bäddsoffa så blev vi ju av med den med.
Men sen somnar man gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0