10-08-12



Idag åkte vi till Grundsund och träffade familjen Krantz. Vilken härlig plats.



Vi var och åt lunch på bryggan. Men jag gillade mer att titta på utsikten.





Pappa hade lite funderingar kring dansen runt midsommarstången?



Sen tog vi en promenad och jag kunde titta på ännu fler båtar.



Jag hade full koll på alla båtar som åkte under denna bro, och det var många kan jag lova er!



Arvid var inte lika intresserad. Men om några år kanske han förstår tjusningen med detta.



Sen åkte vi till Anders och Karins hus där vi fikade. Sen skulle Karin(stora) bada, och då skulle även pappa bada. Han försökte även lura i mig men den gick jag inte på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0