10-01-03



Idag var vi ute och handla lite småsaker. Sen skulle vi åka till mina kusiner och fika, men vi hittade de på vägen när de var ute och åkte skridskor. Så det blev för oss att gå ur bilen och ut på åkern och kolla på dem. Jag testade även att spela lite hockey, samt att kasta snö med Frida.  Det var rejält kallt men jag hade i alla fall varma kläder. Värre var det för mamma och pappa.
När vi kommit hem till kusinerna och fått i oss lite fika skulle Lars ut och åka lite med lastbilen. Då passade jag och pappa på att hänga med. En lastbiltur kan man ju inte missa. När vi kom tillbaka hade Wilma lagat pannkakor. Kan väl inte blir bättre?
Sen skulle vi åka till mormor och morfar. Men jag gick runt där och ropade "momo, momo" Men det var ingen som svarade. Så sen när vi åkte hem trots att de inte hade hunnit hem så blir man ju lite ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0