10-01-05



Idag har jagoch mamma varit hos Annica och Maja. Det var så härligt att träffas igen. Vi har inte träffats på flera veckor. Det märktes ganska tydligt då till och med Maja började krama på mig. Sen passade vi båda två på att sova lite med så att vi skulle vara pigga resten av dagen.

När pappa hade slutat skulle vi hälsa på hos Berntssons. Så det blev till att hämta upp mormor och morfar och sen åka in mot stan. Det hade börjat snöa lite med. Det är ju så mysigt när det snöar tycker jag.
Jag och Sven-Åke var inne i det andra rummet en hel del och tittade på gökuret. Han sa att det var morfar som kom ut. Koko

Men sen somnade jag gott i bilen på vägen hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0