10-01-26



Idag har mamma varit lite trött. Varför ska man sova på natten?
Men när mamma hade spelat sagan på stereon i två varv fick jag ge mig. Men inte missar jag när pappa går upp för det. Man vill ju inte missa nåt.
Så efter att mamma vilat lite till på soffan åkte vi äntligen ut en stund. Idag gick resan hem till Ante och hans mamma. Det är alltid lika kul att var där och leka. Jag ÄLSKAR ju att lika i deras säng, men idag ramlade jag in i väggen och det klart att nån gång tar det ut sig att man inte har sovit, vilket ledde till att även jag blev lite ledsen. Men det gick ju snart över.

Väl hemma hade jag fått ett bokpaket på posten av farmor. TACK

När pappa kom hem åkte vi och tittade på tapeter. Inte så kul om jag får säga men det klart jag hittade ju en fin vägg med massa flygplan som jag verkligen gillade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0