10-01-27



Idag har vi varit på öppnaförskolan. Härligt att träffa alla kompisar en stund.
Sen åkte vi hem till Ante även idag. Vi får ju passa på nu innan han ska bli storebror. Så vi passade på att leva rullan även idag.
På kvällen var jag och mamma hos Wilma och Frida medan pappa var och spelade innebandy.
När vi kom hem så trodde mamma och pappa att jag skulle sova, men det ville ju inte jag. Så jag passade på att läsa lite i mina nya böcker. När pappa sen skulle gå och lägga sig så insåg mamma att detta funkar inte. Hon och jag satte oss i bilen och åkte hem till mormor och morfar. Det var ju kul för då kunde ju jag passa på att leka lite med mina bilar och kolla lite på tv med morfar. Men inte var jag trött i alla fall. Vi åkte från dem vid halv ett och efter en stund somnade jag tillslut så att mamma kunde åka hem.
Mormor hade ramlat utanför huset idag och brutit handleden på två ställen, så nu satt hon där med ett konstigt gips på armen. Imorgon skall de op henne så att alla ben kommer på rätt plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0