10-07-15



Idag körde vi pappa till jobbet då det var regnade när han skulle åka. Sen åkte vi hem igen för att ta det lugnt framför TV:n en stund. Sen åkte vi ner till mormor. Måste ju se hur det är med henne idag. I går när hon lämnade hemmet med ambulans var hon ju inte så pigg. Hon var trött idag med men hon var ju i alla fall hemma och på bättringsvägen. Hon och mamma satt på var sin sida av bordet i vardagsrummet och var yra. Tur att jag inte bryr mig särskilt mycket om vad de gör när jag är där.

När vi hämtade pappa från jobbet åkte vi hem till Maja och skulle kolla på hennes lillasyster. Hon var inte stor vill jag lova, en vecka idag. Mamma kunde inte hålla sig längre.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0