10-07-29



Nu ville inte mamma vara hemma mer utan behöver komma ut säger hon. Så vi tog med oss mormor och morfar och åkte till Grebbestad där mina kusiner var med husvagnen. Men jag passade på att somna när vi åkte ut på motorvägen och vaknade först när vi svängde av vagnen igen. Då är man ju pigg och glad när man väl kommer fram.
Men det var inget kul väder idag. Ösregn hela tiden. Vi var i alla fall nere på bryggan och åt mat innan vi hamnade hos Janne och Ian och fikade hela långa kvällen.
Det blev lite uppehåll så att jag och pappa kunde ta en kort promenad i alla fall. Jag ville ju inte sitta inne hela tiden, men det gällde att passa på de fem min som det inte regnade :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0