10-05-30



Idag sov jag också länge. Sen var vi och tittade på när Frida spelade fotboll. Det gäller ju att passa på när man är med mormor och morfar. På kvällen var jag med morfar när han skulle hämta mamma och pappa vid tåget. Vi var där i god tid så att jag hann se MÅNGA tåg komma och åka. Jag gillar ju verkligen tåg. Mamma och pappa kom till slut i ett stort tåg, då blir man ju glad. Men sen när vi satt i bilen förklarade jag att jag inte ville åka hem till huset. Så ni kan tro att jag blev glad när vi istället åkte hem till mina kusiner. Där kunde vi ju hoppa studsmatta och sparka fotboll efter maten det gillar ju jag. Sen bkev det ju inte lika kul när vi skulle åka hem och jag inte fick åka med till mormor och morfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0