10-06-04



Idag har jag och mamma åkt med Carita i lastbilen hela dagen. Det var ju nåt som jag verkligen uppskattar. Även om mamma mera uppskattade utsikten från hytten när vi skulle lossa.







Jag behöver väl inte poängtera att Carita var mindre nöjd med lossningsplatsen när det var så här nära vatten och berg. Till saken hör också att allt detta var inne i en hage där det gick lösa hästar. Hit skulle vi med både bil och släp lass. Men hon fixade det ju galant som vanligt.

Jag var noga att se allt när Carita skulle greja med släpet.



Men det tar på krafterna att åka så mycket lastbil. Då är det ju tur att det finns en säng. SÅ skönt man sover där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0