10-06-06



Idag har vi varit ute och handlat nya sandaler till mig. Mina gamla fick jag ju inte plats med tårna i, så det var bara att inhandla nya. Så nu vill jag inte ha nåt annat på mig än dessa.

Sen var vi och tittade när Wilma spelade fotboll. Hon var riktigt bra och gjorde mål. Men mamma och pappa skulle gå efter första matchen, men det ville ju inte jag så jag stannade med Lars, Wilma, mormor och morfar.

Jag och Lars satt bakom mål och coachade.



Så gick det ju bra för dem också. Två vunna och bara förlorade en match.

Då fick hon en fin medalj med.



Men har man coachat riktigt bra så får man en egen medalj!!!



Därefter åkte jag med mormor och morfar hem. Mamma och pappa var ute och åt middag på egen hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0