10-06-13



Dagen började med att jag och pappa gick ut i trädgården. Allt var lugnt, men så kom mormor och morfar och frågade om jag ville åka med och titta när Frida spelade fotboll och det vill man ju inte missa så jag åkte med dem och mamma och pappa fick stanna hemma. Det är skönare när de inte följer med. Men tyvärr förlorade de men det var kul ändå att kolla.

På kvällen kom Annie och Marcus hit. Tydligen hade mamma varit och köpt en ny kamera som Annie hade beställt. Så det blev mycket fotande när hon skulle testa sin nya.



Men det var tydligen Markus lott att läsa instruktionerna.


Kommentarer
Postat av: annie

Men vilken bild du har lagt in så mig! Vad var det för marinad på revbenen? Var så jäkla gott!

2010-06-19 @ 12:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0