10-11-28


Efter frukosten idag gjorde mamma pepparkaksdeg. Det var riktigt kul att baka. Varför gör vi inte detta varje vecka undrar ju jag. Men mormor blev i alla fall glad när jag hade hembakta pepparkakor med mig när vi kom och skulle fika. Goda blev dem ju med om det var nån som undrade :)







När vi kom hem sen på kvällen ville jag som vanligt inte gå in så jag var ute i kylan och fixade lite i snön. Vi passade även på att ta en promenad till kyrkogården och tända lite ljus där. Jag promenerade dit och åkte pulka hem. Det är lyx det. När jag kom in hade mamma varit snabb att ställa upp våra nya adventsstjärnor. Jag såg det med en gång och tycket att det blev väldigt bra. Helt lyrisk och sprang runt, pekade och visade att jag verkligen gillade dem.





Jag och pappa har även hunnit med att sätta upp ljus i vår flaggstång i helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0